Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěnu dní ovšem napsal Boris Vijan. Ono Vás to nevtáhlo?

;-D

0 0
možnosti
Foto

;-D...by mě v životě nenapadlo, že Vám nějaká já ležím v žaludku:)) Si myslím, že vím dost.:) Dost je věcí překutaných až běda. Vy máte pravdu v několika věcech a to nikdy nepopírám...buďte bourák a přiznejte to:)) Nojo...Jste se narodil do doby, u které má pánbů poznámku: Nechám je blbnout do zlbnutí, souložit spíš u písí, hledat si na těle pravdu JÁ, ovšem dopreju jim mír klid mír klid, hlavně zbraní, což rovná se : velký román se zřejmě nekoná:) Nebojte...umřete:)... a pak někdo ve stříbrném overalu ve své osobní kosmické lodi napíše do své ročníkovky.:Z historických pramenů se dovídáme, že už docent Klar zmiňuje krizi románu na bývalém českém území, jež zacala už pred 21. stoletím :))

...jinak?Mám radost, ze jste čas, než jste mi to nandal, trávil u žen. Konečně zas starý dobrý sexuální Klar!. Bylo načase!. Když tam proškrtáte dneska pár fašistů a totalit, budete ješte víc taková kočička muž.:)znáte mě:) hezký večer;-):))

1 2
možnosti
MP

Kilč...pardon, pani Radomiro, vidim, ze vy tady na blogu vzrusujete kde koho!;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak si ti to tak neberte. Ale pokud Vám šlo jen o vtáhnutí paní Kielbergerové do diskuze, tak přeju hezkou zábavu.;-D

1 0
možnosti
MJ

Páni, takový vznešený cíl. A bude na to paní Kielbergerové stačit pětiletka... nebo jen dvouletka?

5 0
možnosti
Foto

O mě tu vůbec nejde...jde o spisovatele Jana Klara, který je nešťastný, jak se píše, místo aby se jeho nový román stal vzorem:);)...novými Půlnočními běžci nejméně...českým "Updikem" a nebo vzal svou ubrblanou tramvaj do stanice Touha a všem to nandal:);)

4 1
možnosti
Foto

Jenom nechápu, proč si tolik lidí tak idealizují devadesátky, když všichni přece museli znát Dolejšího Analýz jako jejich počátek a pokračovalo to rozkladem federace, tunelováním.

1 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2833x
 www.klar-knihy.cz

 

 

Seznam rubrik