Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já se pořád ptám a pídím po odpovědi na otázku: Co je horší pro intelektuální a kulturní povědomí společnosti: Politická diktatura či diktatura peněz? Pochopitelně jeden komponent je stejný, tedy pokud převládne omezenost a hloupost.

1 0
možnosti

V tom nemusí být jenom ideologie ale i prachvobyčejná přízemní politika do toho vezdejšího vobrozeneckého demokratického hodokvasu ...no i Barrandov chce přispět troškou do mlýnice ... a že se z toho třeba i něco upeče ;-D jinak R^R^R^

1 0
možnosti

viděl jsem první dva díly, je to nudný realismus bez nápadu, ale chyba bude ve scénáristkách - průměrný režisér podle průměrného scénáře nic kolosálního neobjeví. všichni se chválí, jak je to pěkně zahrané, jak "Božena" byla fakt poroková a komplikovaná osobnost. Takže si budeme lhát, že je to dobrý seriál? Po Formanovi a všem, co tu vznikalo v 60.letech? To snad ne...

2 0
možnosti

Na seriál se nedívám, na Boženě se "vyřádil" už kde kdo, bylo o ní napsáno hafo zaručených poznatků a životopisných údajů.

Máte jinak pravdu i když já mám jiné priority v umění než vy.

2 0
možnosti
Foto

K ke dvěma dílům jsem měla výhrady - příliš nadbíhání divákům, kteří si libují v eroticko - bulvární scénách, ale ten třetí díl s A. Geislerovou v hlavní roli, mě již docela odradil. Ani mi tolik nevadí výměna hereček, Kameníkové za Geislerovou, ale celkový dojem. Božena Němcová byla svými současníky, i námi, co ji známe z jejích knih, považována za krásnou, oduševnělou, charismatickou - přitažlivou ženu, a to film (ve třetím díle), kde představuje teprve třicetiletou spisovatelku, nesplňuje ani náhodou. Nevadí mi ani tolik její zjev starší unavené ženy, ale vadí mi především jej vysoce postavený hlas... Myslím, že se herečka A. Geislerová pro takovou roli vůbec nehodí. To si režísérka Vimmerová nemohla najít pro tuto roli někoho jiného? :-/Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2833x
 www.klar-knihy.cz

 

 

Seznam rubrik