Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J81a38n 46D61o76u39š58e81k

10. 3. 2021 21:54

Zajímalo by mě jak byste ty JIPky posílil za ty miliardy. Urychlil byste vzdělání personálu? Tihle lidé na to studují pět let. Pravda je, že proti pandemiím a rozsáhlým epidemiím fungují pouze bariérová opatření. Zatím nikdo nic jiného nevymyslel. Záleží jen na důslednosti vykonávání.

0 0
možnosti

Skvělé zamyšlení, ze kterého je mi úzko. Mimochodem včera jsem byla v Tescu na západě Čech, tam zřídka kdo, jen poloudušené prodavačky. Najednou nastal rozruch, vstoupila skupina tmavých cizinců. Řeč, kterou na sebe hlasitě pokřikovali, jsem neidentifikovala. Mezi nimi dva Afričani, nebo alespoň jako Afričani vypadali. Roušky halabala, při jejich temperamentním chování jim držely na uších tak tak. Ochranka do jejich rozepře či dohadů nezasahovala, prodavačky jen ustoupily od regálů s procházejícím zbožím, protože ty byly středem jejich zájmu. Nedivím se. Kdo by chtěl mít co do činění s nefalšovanou jihoafrickou mutací? Mimochodem když jsem jela domů, lustrovali mne, nakupovala jsem v zakázaném území a patrně ohrozila Afričany okrskovou mutací.

5 0
možnosti

"Už od jara víme, že Covid téměř výhradně ohrožuje život seniorů (65+). Většinu z nich bylo možné cíleně chránit, izolovat a testovat. Jde o cca 2,2 miliónů obyvatel, ostatní mohli normálně žít..."

Můžete mi prosím vysvětlit, jak byste cíleně chránil a izoloval 2 miliony důchodců? Vážně by mě to zajímalo.

2 0
možnosti

Výborně napsáno!R^

3 0
možnosti

Vemte si den volna a bílý plášť a zkuste pomoci zdravotníkům, třeba jen jako sanitář, pak pište něco o zákazu dýcháníRv

0 3
možnosti

Naprosto otřepaná a vyčpělá fráze, pane Korecký. Vlastní myšlenku asi nemáte.Rv

P.S. Předpokládám, že jste to právě vy, kdo denně zdravotníkům pomáhá, když se tu takto neustále opakujete.

4 0
možnosti
Foto

I40v57o 57C50i10l77i65c55h

10. 3. 2021 12:23

Výborně napsáno, díky a dávám karmu R^

Mimochodem, dnes mi psal kamarád, který to taky dostal. Cituji: "Mam to z práce, najeli tam cizinci a od té doby všichni padali jak mouchy"

Ale to evidentně nikdo neřeší, vidím co se děje kolem ubytoven cizinců, nechci si ani představovat co se děje uvnitř.

5 0
možnosti
Foto

Měl byste své výchozí informace aktualizovat.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS