Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J75i48r48i 42T92i13c13h77y

11. 11. 2021 15:32

Nejhorsi je, ze njruznejsi, v podstate velmi male vychylky z normalu (mineno statisticky) nejen ze siri nejruznejsi bludy (na priklad kontinuitu pohlavi, gender!, homofobii), ale ziiskaly i podporu pomatenych v normalu a dnes jiz silne ovladaji politickou scenu na zapade se vsemi zrudnymi vysledky, jako treba ve vyuce skolacku, przneni jazyka (anglickeho) a zakonech o manzelstvi.

0 0
možnosti

Koexistence mužů a žen nebyla nikdy jednoduchá, od výběru partnera přes zajištění a výchovu potomků až po rozdělení rolí v páru pro zvládnutí toho všeho. V dávných dobách k soudržnosti přispíval notně i prostý fakt, že ženě (zvlášť s dětmi) hrozil po opuštění mužem hlad i smrt, později už jen bída a strádání (což u některých samoživitelek trvá dodnes). Tyto “ekonomické” faktory soudržnosti už dnes padly a role mužů i žen se zásadně proměnily. Nový model soužití je ovšem bolestně hledán, včetně prosazování krajního feminismu, polyamorních vztahů, vlajícího gender, nebo naopak udržení absolutního podřízení žen v pravidlech středověkého islámu či nahrazení patriarchálního modelu obrácenou rukavičkou naruby, tj. matriarchátem ... Myslím, že ani jeden “recept” už nepřevládne, a muži - feministé jsou jen jedním z průvodních jevů téhle rozvolněnosti rolí, i když třeba v případě režiséra Klusáka a jeho boje proti básni Jiřího Žáčka o maminkách dokonce trapně směšné.

1 0
možnosti

Někteří to možná dělají z prospěchářství, protože je to právě "in".

2 0
možnosti

Jakkoliv mám věk a jsem v důchodu. Řadu věcí jsem stále nepochopil. Jsem vlastně žákem Plhou. Třeba ten feminismus. Co to je? K ženám jsem si vytvořil osu - Zamilovanost - příjemný stav pomatení mysli. Cosi podobného, jako po r. 1968. Láska - Už něco hodnotnějšího. No zase nemůže být k SSSR. Stav vrcholu - Jako muž, ženě říkám "Vážím si tě". Přikládám jistotu desetinásobku - "Neženil jsem proto, abych se rozvedl", (bonmot otce). Viktora Koženého, k tomu nepotřeboval. Heslo jsem mu uzmul ... ,

Podobně gender. To neznám, střetl jsem se s pojmem - "Draufgänger". Doma mi říkali, že taky mám být trochu, přiměřeně. Každopádně jsem ovšem objevil to své. "Cti otce svého a miluj matku svou". Za života jsem jim dával prachy. Jako vykoupení se, ze synovských hříchů. Následně matce doslova postavil důstojný domov důchodců u mého RD.

Jak říkám, rozumu jsem moc nepobral. Pojmům feminismus a gender, nerozumím. Jako Plha, tomu písemnému textu ... :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2833x
 www.klar-knihy.cz

 

 

Seznam rubrik