Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P32a52v83e30l 63V12é75b23r

26. 8. 2021 8:29

Jestliže ČT po čtyřicáté opakuje seriál z roku 75, tak to ani tak moc nevypovídá o úrovni populace, jako spíš o úrovni současné tvorby.

2 0
možnosti

Skvělá analýza, trefa do černého! Řadě lidí se to nebude líbit, mnozí vaše slova vůbec nepochopí (zběžně jsem nahlédl do diskuse...)

KarmaR^

1 0
možnosti

jestlize CT po ctyricate opakuje serial z roku 75, svedci to o kvalite a oblibenosti serialu a hercu v nem hrajicich. to, ze vam se to nelibi, svedci o tom, serial ani herectvi tech hercu, nejste schopen ocenit. vidite, jak mohou byt veci jednoduche ?;-)

1 0
možnosti

Ona opakuje i tydeniky z padesatych let. Tam bych o kvalite uz vubec nemluvil, ale je to celkem zajimave videt jak se ti udernici zavazuji plnit normu na 140% a jak traktorisi z nejakeho JZD rozoravaji meze

0 0
možnosti
Foto

Není přece problém napsat něco, co bude přiměřeně hluboké a přitom zajímavé a divácky atraktivní. Tak nebrblejte a něco vytvořte sám!

Zajímavé je, že dost solidních děl ze světové produkce mám ve filmotéce.

0 0
možnosti

Sice mne uz xxx-te opakovani nezajima, ale skoda ze se nezachovali tri chlapi v chalupe. To se mi libilo vic a take tam bylo mene politiky. Takovy kmunistickya rozsafny predseda Vetrovec se mi vdy svym zpusobem protivil.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS