Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

Zda je dobré setrvat a stále neustále čekat na čistou pravdu, jako u DDT.........

Také po dlouhých letech se teprve ukázalo a prokázalo jak škodlivé je DDT o proti užitku, který při hubení malých škůdců přinášel, kdy i jeho škodlivost lidské organizmy celé roky odnášeli ve svých tkáních a nemohli a neuměli jej zlikvidovat????

0 0
možnosti
OT

Styďte se i s Cilichem.

0 1
možnosti
Foto

I83v17o 88C38i34l67i82c59h

14. 9. 2020 3:54

Měl byste nejspíš navštívit odbornou pomoc

0 1
možnosti
Foto

I17v12o 46C88i21l37i82c27h

13. 9. 2020 20:12

Perfektně jste to popsal R^

2 0
možnosti
Foto

Díky za zmíněné...

Jsem už jaksi unavená, ale jen na okraj, jeden profesor, je skutečně šajbou v oboru, uznávaný, má kdesi v článku...lidi v létě porušili všechno...začali se objímat."

No...za mne o lidech ta nejlepší možná zpráva. Skutečně to nejlepší v nás jako potřebu ta situace prostě nezabila. Ale tak...já jsem divná:))

4 0
možnosti
PC

Pane Klare, do kamene tesat! R^ Dnes druhý vynikající článek na toto téma.

Velká karma R^;-)R^

2 0
možnosti
LV

Který byl ten první? Dneska jsem si užíval dne, takže jsem byl jen letmým návštěvníkem. Díky, LV

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2833x
 www.klar-knihy.cz

 

 

Seznam rubrik